חדש בספרייה! סטוריטל

 

כתבה: אילנית יהודה


סטוריטל היא חברה שנוסדה בשבדיה, ומהווה כיום אחת מפלטפורמות הספרים הגדולות והמובילות בעולם. היא פועלת בעשרות מדינות. סטוריטל ישראל מציעה למעלה מ  650,000 ספרים דיגיטליים להאזנה וקריאה ב 8 שפות - עברית, אנגלית, רוסית, ספרדית, צרפתית, איטלקית, גרמנית, פולנית.

את הספרים המוקלטים והדיגיטליים של סטוריטל אפשר לשמוע ולקרוא בכל מקום ובכל זמן, באמצעות כל מכשיר חכם (אפליקציות Android, Android  אוטו ו-iOS, כולל בשעוני אפל). קיים מבחר גדול מאוד של ספרים שמציעים את שני הפורמטים - אודיו ודיגיטלי, גם יחד. בספרים אלו ניתן לעבור ממצב קריאה להאזנה בלחיצת כפתור. 

כל קוד קופון מאפשר גישה חופשית וחינמית לחודש לכל התוכן באפליקציה, על חשבון אחד אפשר להשתמש ב-2 מכשירים בו-זמנית (אחד עם גישה מלאה לספרייה של סטוריטל והשני עם גישה לספרי ילדים עד גיל 12 ).

בין הסופרים המובילים שאת רבי המכר הגדולים שלהם מציעים להאזנה וקריאה בסטוריטל: ג'יי קיי. רולינג, ג'וגו' מויס, אלנה פרנטה, ג׳. ר. ר. טולקין , פאולו קוהלו, הרלן קובן , סטיבן קינג , רובין שארמה , דניאל סילבה, לורי נלסון ספילמן, קריסטין הרמל ועוד.

בסטוריטל ניתן גם למצוא מבחר של אלפי ספרים בשפה העברית - ספרות מקור ומתורגמת, ספרי התפתחות ועסקים, ספרי ילדים וקלאסיקות.

שני מאפיינים ייחודים לסטוריטל:

1  זו האפליקציה העשירה ביותר לספרים קוליים. מי שאוהבים להפנים ספר באמצעות האזנה ולא באמצעות קריאה ימצאו כאן מגוון עצום של אפשריות קריאה במספר גדול של ז'אנרים שונים.

2 -  ניתן להאזין לכמות בלתי מוגבלת של ספרים במהלך חודש ימים, מרגע קבלת הקופון.






באתר הספרייה תוכלו למצוא הפניות והסברים לשימוש מושכל באפליקציה כולל מדריך למימוש הקופון.







להלן הקישורית הישירה למימוש קוד הקופון של הספרייה :

https://b7.libraries.co.il/madrich22.pdf

 כאמור, קוד הקופון מטעם הספרייה ינתן ללקוחותינו אחת לחודש ימים על כך מתקבלת גם הודעה באתר של סטוריטל:



שימו לב, סטוריטל מצטרפת לליבי, עברית וגטבוקס ולמעשה מכסה עבור לקוחותינו את כלל אפשריות החשיפה לאפליקציות דיגיטליות שקיימות בשוק.

לבעלי מוגבלות ראיה או למתמודדים עם קשיים של קשב וריכוז, האזנה לספרים קוליים יכולה לתת מענה הולם. כמו כן, היא מאפשרת לכולם להינות מהאזנה לספר תוך כדי מילוי מטלות שוטפות בבית, או בנהיגה וכך להחזיק את עולם הספר בתוך חיינו.
מאחלים לכם הנאה צרופה מהאפליקציה של "סטוריטל", ובכל שאלה נשמח לעמוד לרשותכם. 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מדברים עם הידיים (ולא רק) : מהי שפת סימנים ?

קריאת ספרים דיגיטליים ללא עלות: באמצעות הספרייה והרשת

אפליקציית "ליבי" היא מעשרת האפליקציות המובילות בעולם