מייקאובר בספרייה

 כתבו: גילי טנדלר-לוי ואילנית יהודה 





גם אתם חולמם על מייקאובר בבית? בסלון? במטבח? בגינה השכונתית? האם אתם מדמיינים חידוש מרענן שישנה לגמרי החלל שאתם נמצאים בו? אז אצלנו בספרייה לא רק חולמים על מייקאובר, גם מגשימים. בפוסט זה נציג בקצרה חלק מהשינויים שהמבנה שלנו עבר:

ראשית הכניסה למתחם– הגפנים מלבלבות בכדי חרס ענקיים ומקבלות את הבאים אלינו בחיוך רחב. בחזית קיר הכניסה הותקן שלט דו-לשוני, בעברית ובאנגלית המציג את הספרייה.
הלוגו החדש שלנו מתנוסס על קיר זה, כמו גם על כלל המוצרים שהספרייה מעניקה ללקוחותיה: תיקי נשיאה לספר, פדים למחשב ובקבוקי שתייה.


לנוחיות הקהל, הוצבה במקום תיבה להחזרת ספרים למי שמגיעים בשעה ששערינו סגורים.
והכל למענכם ונוחיותכם!








בפנים המתחם – פעלנו לשם חידוש הרצפה באולם הילדים כהמשך ישיר עם החלפת הרצפות באולם ההרצאות והלובי. בימים הקרובים תוחלף גם הרצפה באולם השאלת מבוגרים.
מהלך זה משלים את החלפת כל הרצפה של קומה א' בספרייה. אגפים של הספרייה שנמצאים בקומה ב' ישודרגו באותו האופן גם כן.





ריהוט – חידשנו את כורסאות הישיבה באולם הילדים, הוכנס סלון רחב ידיים לאולם השאלת מבוגרים המאפשר המתנה בנוחות לרישום, או קריאה חופשית במגזינים ועיתונים המונחים במקום. כמו כן הותקנו עמדות חדשות לתצוגות ספרים. עכשיו ניתן להגיע ולהתרווח על הספה או בפינות הישיבה המפוזרות ברחבי הספרייה וליהנות מספר טוב ואווירה נעימה ונוחה בכורסה מחבקת! 




תאורה –התאורה הוחלפה מתאורת פלורסנטים לתאורת לד, איכותית ועצמתית אך לא מסנוורת. ניתן לומר על כך : "ויהי אור"! התאורה חודשה בכלל רחבי הספרייה וכעת היא גם מוארת וגם ירוקה (תאורת לד ידידותית לסביבה). התאורה מאירה את המקום ומייעלת את החיפוש אחר הספרים הרבים הממתינים לכם בין המדפים ומשרה אווירה נעימה וחדשנית.




* מעוניינים לפתוח מנוי ? יחיד? משפחתי?  מעוניינים להגיע עד אלינו?  תכירו את מערכת לזימון תורים החדשה שלנו! אתם נכנסים קובעים את היום והשעה הנוחים לכם והמערכת משבצת אתכם לקבלת השירות! להלן הקישורית לזימון תור מרחוק :

http://bit.ly/3GPz6p5

בימים חמים כאלו , כמה טוב שהתחדשנו גם במכונת שתייה עם חטיפים, כולל חטיפי בריאות על מנת שתוכלו להתרענן.



 


שימו לב שאולם עיון מבוגרים, בקומה ב', נפתח לקהל הרחב והספרן, גל ארג'נטרו, מעניק ללקוחות שירות בימים א',ב',ג,ד', בשעות  16.00-18.45

סניף בארי התחדש בגג חדש חדיש ומחודש ! וכעת הגשם לא יצליח לחדור אל אולם הספרים שלנו !הללויה!

המייקאובר החדש משדר חדשנות ונועם. הוא מזמן את הלקוחות אשר מגיעים מכל רחבי העיר, ליהנות משירותיה של הספרייה העירונית.

 

מצפים לכם!

 

שלכם ובשבילכם, צוות הספרייה העירונית.

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מדברים עם הידיים (ולא רק) : מהי שפת סימנים ?

קריאת ספרים דיגיטליים ללא עלות: באמצעות הספרייה והרשת

אפליקציית "ליבי" היא מעשרת האפליקציות המובילות בעולם